Jumaat, 21 November 2014

Nak Cantik Tapi Jangan Sampai Gadai Nyawa

Hati-Hati Beli Dan Buat Rawatan Kecantikan


Ihsan Google

Walaupun ramai yang tak nak mengaku, tapi percayalah hakikatnya memang ada di kalangan kita yang obses kepada kecantikkan! Hanya kerana hendak memiliki bentuk badan yang langsing, kaum wanita ini SANGGUP BUAT APA SAHAJA, ASAL CANTIK. Bila dah desperate, memang tak kira baik buruk dah. Main redah je. Bukan setakat mencuba pelbagai produk yang berlambak di pasaran dan melakukan rawatan di spa tapi ada yang sampai sanggup buat pembedahan plastik hanya semata-mata nak tampil sempurna!

Berdasarkan rekod yang dikeluarkan oleh Pertubuhan Pakar Bedah Plastik Estetik Antarabangsa (ISAPS) pada tahun 2011, 15 juta penduduk dunia menjalani pembedahan plastik hanya semata-mata untuk menambah daya tarikan pada diri mereka. Dan top country tahu negara mana?? Huda yakin korang semua mesti tahu punyalah. Negara itu ialah Korea, Jepun dan China!

Kiranya pembedahan plastik dah jadi macam satu sindrom dah kan? Orang ramai pun dah tak berapa nak kisah dah. Hmm..tak patut..tak patut.


Ihsan Google



TIPS: MEMBELI DAN MEMBUAT RAWATAN KECANTIKAN


  1. Baca isi kandungan produk dan tarikh luput.
  2. Kenalpasti ketulenan produk dengan menyemak nombor pendaftaran dengan BPFK.
  3. Dapatkan nasihat doktor sebelum membeli produk dan melakukan sebarang rawatan kecantikan mahupun pelangsingan.
  4. Bagi anda yang mahu melakukan rawatan kosmetik, dapatkan konsultasi daripada pakar untuk mengetahui risiko dan prosedur rawatan.
  5. Semak kelayakan doktor yang akan membuat rawatan. Jangan sesekali melakukan prosedur ini dengan golongan yang tidak diiktiraf kerana ia mungkin membahayakan nyawa anda!



Yang ni tak berkaitan kot. Suka tengok famili Beckham.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

** These statements have not been evaluated by Food and Drug Administration.  These products are not intended to diagnose,  treat, cure, or prevent any disease. **


Untuk maklumat lanjut, hubungi Huda:

Nurul Huda Sobari
Id Shaklee: 1071145
Cell: 013-4806167, Wasap: 0134061610

Email: nhudas8575@gmail.com











21 ulasan:

  1. Jangan sampai anda melakukan rawatan kecantikan dengan tidak mwlihat dan meneliti kandungan yang ada dalam produk kecantikan tersbut. Pilihlah produk yang selamat dan tidak memudaratkan kesihatan anda.

    Phat Phet Teman Sejati Nasi Putih Panas

    BalasPadam
  2. Kalau nak cantik pun berpada pada lah ye..Jangan terlebih sudah!!

    elak makan racun tanpa sedar

    BalasPadam
  3. Dulu sblum consume shaklee, mcm2 produk sy guna tanpa selidik dlu kandungan dia. Bli kt org pun dia tau jual je. Dh bli pastu xde consult ape2. Jd kalau nk cantik selidik dlu.

    Tips & Info >>> 10 Panduan Mudahkan Kelahiran. Bakal Ibu Wajib Baca!

    BalasPadam
  4. yang selamat kan ada...so, amalkan SHAKLEE..pasti puas hati

    pilihan bijak untuk si manja

    BalasPadam
  5. Kena semak semula kajian yg djalankan oleh company produk kecantikan.. Kalau tak da kajian.. Jgn beli.. Mesti ada kajian.. Itu penting..
    SEGMEN BLOGWALKING BOLEH TINGKATKAN TRAFIK BLOG

    BalasPadam
  6. Macam shida la.obses nak cantik..jadi apa tjadi lepas jadikan ikhtibar.

    http://mamazaravitamincentre.blogspot.com/2014/11/kerana-terpaksa-aku-relakan-diriku-kembali-cantik-berseri.html

    BalasPadam
  7. Wanita dengan dunia kecantikkan mana boleh dipisahkan...itu dah lumrah tapi kalau ya pun berhati-hatilah...daripada cucuk sana, cucuk sini baiklah ambil supplement yang ada KKM, yang selamat dan semulajadi, itukan lebih baik.

    merawat keputihan dengan supplement shaklee

    BalasPadam
  8. Sebelum mengamalkan sesuatu utk cantik,baik secara makan,suntik,sapu dan sebagainya, pastikan mendapat kelulusan kkm terlebih dahulu, jika tidak boleh membawa mudarat di kemudian hari

    BalasPadam
  9. Kadang orang sakan nak cantik. Lupa tentang efek dan bahaya pada tubuh. Baiklah ambil suplemen yang sudah disahkan selamat dari bahan semulajadi

    BalasPadam
  10. Kadang orang sakan nak cantik. Lupa tentang efek dan bahaya pada tubuh. Baiklah ambil suplemen yang sudah disahkan selamat dari bahan semulajadi

    BalasPadam
  11. sekarng ni banyak produk yang tiruan.so kena ambil langkah berhati-hati dalam memilih produk supaya tak tergadai..hehehhehe good info =)

    TANGANI MASALAH JANTUNG

    BalasPadam
  12. cantik dengan shaklee je..lepas tu jaga wudhuk dan dalaman kita

    MASALAH KULIT GATAL TIADA LAGI

    BalasPadam
  13. Setuju, ramai yang mudah terpesona dengan iklan kecantikan tanpa mengambil kira faktor keselamatan.
    Alhamdulillah, Shaklee selalu selamat dan berkesan.
    Ada Masalah Resdung? Atasinya Dengan Set Resdung Shaklee

    BalasPadam
  14. boleh nak cantik,tetapi tidak perlu sampai nak botox!kesannya memang nampak cantik pada mulanya pada masa akan datang mcm mana??jadi untuk ambil langkah yang bijak set kecantikan shaklee kan ada,tambahan pula ianya selamat dan berkesan

    BalasPadam
  15. Kenapa perlu guna produk yang membahayakan. Bukan ke sekarang dah ada produk yang mudah, selamat dan halal? Jangan bahayakan nyawa untuk cantik, k.

    BalasPadam
  16. pernah tengok rancangan kat tv, nak cantik suntik apa ntah, guna air kencing ibu hamil untuk kekal cantik...eeee, x sanggup

    CARA MENGHILANGKAN BAU BADAN

    BalasPadam
  17. salam kenal gan ....
    Terima Kasih ya Telah mau berbagi Artikel yang cukup menarik ini ...
    Sambil baca artikel ini, mau tanya untuk tempat grosir kaos kaki muslimah yang memilika banyak piliha model terbaru dimana ya....
    moha makin bagus lg artikelnya ...

    BalasPadam

Kalau ada sebarang pandangan atau pertanyaan TERUTAMANYA TENTANG PRODUK SHAKLEE, tinggalkan aja dalam kotak yang tersedia ye..

^__^