Selasa, 6 Mei 2014

Vitamin Cinta: Vitamin E & Alfalfa

Kebaikan Vitamin E Dan Alfalfa Buat Suami Isteri


Vitamin Cinta nie hot dikalangan husband <3 wife tau. Tapi kan, kenapa Vitamin E dan Alfalfa nie dipanggil vitamin cinta naa?? Meh kita skodeng apa yang ada..




Ehh, bahaya ke..??


Suami & Vitamin E


Kebanyakan lelaki yg mengambil vitamin E sekurang2nya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dalam menikmati hubungan suami isteri berbanding yg tidak mengambilnya. Manakala wanita pula yg mengambilnya sekurang2nya selama 3 bulan, akan membantu meningkatkan "sexual desires" dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik. 

Antioksidan yg seimbang dalam Vitamin E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah pada alat sulit lelaki dan membantu ereksi yg lebih baik. Maka, Vitamin E telah terbukti membantu lelaki terutama yg mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan. 

Pengambilan Vitamin E berdosage tinggi iaitu 600-800IU setiap hari membantu badan wanita dalam menghasilkan estrol & progresterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi dimana "estrogen berlebihan" akan menyebabkan simptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, senggugut dan 'mood swings'...


 Sebotol Tahan 4 bulan



Pastikan vitamin E tu yang semulajadi tau. Macam mana nak check samada natural atau tidak? Ok cuba cek tengok labelnya pada botol - alpha tocopherol dan pastikan vitamin E itu beserta dengan unsur selenium sekali agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.


Isteri & Alfalfa


Perempuan kalau dah berkahwin ehem2 ok lagi. Tapi bila dah bersalin semuanya jadi kembang. Bukan setakat badan ja kembang..huhuu. Malu nak type lebih2. Paham2 sendiri lah ye.. Banyak testimoni (isteri makan alfalfa) semakin 'mantop'. Ehem2 yg mantop..hihii....Tapi kan, macam mana alfalfa yang kecil tu boleh mantopkan yg dah tak berapa ketat??

Haa...Tahukah anda Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido).

Ok. Sekarang dah tahu la kan cemana alfalfa nie bertindak..??



Tahan Berbulan-bulan






Antara testimoni customer yg berpuas hati..






Lepas nie, kalau husband&wife amalkan 2 benda nie, confirm hari2mau..heheheee...



Nak Order??
Call/sms huda 0134806167
Fb: Nurul Huda Sobari
Shaklee Id: 1071145