Isnin, 17 November 2014

FAQ - Shaklee Membership : Apa Yang Perlu Anda Tahu?

Okay Semua!! 

Memandangkan dah lama saya tak story tentang How To Become A Member and  macam mana nak Generate Side Income With Shaklee, so hari ini saya nak terangkan sikit okay..







Q: Bagaimana nak jadi distributor Shaklee ? 
A: Registration fee is RM65 + RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk postage member kit. Ataupun anda boleh beli barangan bernilai RM680, anda boleh dapat FREE membership. :)

Q: Berapa modal yang diperlukan ?
A: Tak perlu modal pun sebab dengan Shaklee ini kita boleh buat ala-ala dropship - bila customer order dan bayar barulah kita bayar kat Shaklee. Shaklee pula akan poskan barang tu kepada customer kita. Senang kan ? :) Unless nak simpan stok kat rumah, suka hatilah invest berapa pun. Hehe.

Q: Berapa sales/belian kena maintain setiap bulan ?
A: Tak perlu maintain sales/points unless anda sudah jadi leader. Tiada jumlah minimum yang anda perlu beli setiap bulan kecuali anda memang target nak mendapatkan cash bonus. Nak beli untuk sendiri & keluarga sahaja pun boleh. Tak rugi pun jadi ahli. :)

Q: Berapa keuntungan boleh dapat setiap bulan ?
A: Bergantung kepada sales/purchase kita pada bulan tersebut. Minimum 150 points untuk layak dapat cashback/rebate/bonus. Bonus bermula dari 5% sehingga 21%, depending on berapa points kita dapat. :)

Q: Kena cari orang ke ? Kena head hunting ke ?
A: Tak perlu ! Saya pun tak suka nak cari-cari orang paksa-paksa join/beli. :)

Q: Tapi saya tak tahu macam mana nak mula berbisnes...
A: In sha Allah saya akan guide & coach anda sebab once anda dah register dengan saya, anda dah jadi tanggungjawab saya, 'anak' saya. :) Cuma usaha untuk berjaya itu terletak pada diri anda sendiri. In sha Allah. :)

Q: Saya nak register jadi ahli but tak nak jual-jual ni, boleh ke ?
A: Suka hatilah haha. Boleh je. Beli untuk kegunaan sendiri pun boleh. Saya takkan paksa anda jual, tanya lah mana-mana 'anak' saya, saya tak pernah paksa. Semua yang nak berbusiness semua atas inisiatif sendiri. If you need a guidance saya akan tolong. :)


Q: Ok, cool ! So bagaimana nak register?
A: Saya boleh tolong registerkan. Anda cuma perlu bagi details yang diperlukan+registration fees. Selepas itu,anda tunggu kat rumah, nanti member kit sampai ye. :)


Dulu-dulu kena isi borang, sekarang ni through online je.


Jika ada sebarang persoalan lanjut, jangan malu-malu dan segan-segan untuk Private Message saya..


Nota Kaki:

  1. Shaklee membership is Lifetime, jadi anda tak perlu nk bayar for renewal ;))
  2. Jika anda mempunyai network di Indonesia, US, China, Canada anda mempunyai peluang besar untuk success dengan menjadi Gold Ambassador Shaklee. Setiap pembelian Gold Ambassador Pak, anda secara automatik menjadi GA.
  3. Bernaung di bawah group besar iReach dibawah bimbingan Master Lyna Noh yang exclusive  and magic touch dari Master Wan Fatihanum, and the geng di exclusive group, online/offline.. In shaa Allah




Gold Ambassador PAK



Versi 2.0 di sini

Untuk maklumat lanjut, hubungi Huda:

Nurul Huda Sobari
Id Shaklee: 1071145
Cell: 0134806167, Wasap: 0134061610
Email: nhudas8575@gmail.com



28 ulasan:

  1. Ye betul... sekarang melalui online lebih senang dan cepat... Sebabnya kalau isi borang ni, tuan badan takde, nak kena ada surat iringan pula... leceh sikit.

    Petua Kempiskan Perut Buncit Selepas Bersalin

    BalasPadam
  2. Lebih suka online je semua ehhehee

    BalasPadam
  3. Mudahnya dengan Shaklee. semuanya di hujung jari. Bagi yang tiada transport sangat mudah kerja sebenarnya. hanya perlukan internet sahaja

    Pesakit Diabetes Sujud Syukur Kerana Kaki Tak Jadi...

    BalasPadam
    Balasan

    1. Sekarang nie kita tak perlu risaukan lagi dah. Cuma order online sahaja. Tak perlu terkejar-kejar ke sana ke mari..Biar Shaklee yang uruskan. ^_^*

      ADAKAH ANDA BANYAK BERHUTANG??

      Padam
  4. Nak join shaklee memang mudah...cukup dihujung jari sahaja. Anda pon tak perlu susah untuk keluarkan modal.memang berbaloi lah join shaklee.

    mengapa peratusan lelaki menemui ajal lebih tinggi daripada wanita

    BalasPadam
  5. Nak join shaklee memang mudah...cukup dihujung jari sahaja. Anda pon tak perlu susah untuk keluarkan modal.memang berbaloi lah join shaklee.

    mengapa peratusan lelaki menemui ajal lebih tinggi daripada wanita

    BalasPadam
  6. Mudah jadi ahli shaklee..keahlian seumur hidup lagi tak payh nak renew tiap2 tahun..

    Kepentingan Minyak Ikan Pada Wanita Hamil

    BalasPadam
  7. Shaklee memang menyediakan pelbagai kemudahan menarik untuk ahli-ahlinya. Jom jadi ahli Shaklee :-)
    Baca Kelebihan Solat Dhuha

    BalasPadam
  8. Jadi ahli tak semestinya untuk berbisnes.utk mkn sdiri pun blh..

    set perut kempis pilihan ramai

    BalasPadam
  9. Segalanya di hujung jari,,.. hujung jari,mampu merubah hidup anda.. berusaha dan tawakal penting kerana rezeki tidak datang dengan sendirinya

    BalasPadam
  10. Salah 1 sebab kita join shaklee. Semuanya boleh buat dirumah, tak perlu simpan stok, segalanya di hujung jari saje.

    Tips & Info >>> AWAS! Jangan Abaikan Kesihatan Si Manja Anda

    BalasPadam
  11. Banyak faedah jadi ahli Shaklee ni.memang x menyesal.join sekadar untuk membeli produk untuk diri sendiri dan keluarga atau oun bisnes.

    Tips-memikat-jejaka-pujaan

    BalasPadam
  12. Join shaklee tak semestinya untuk bisnes, untuk makan sendiri pun boleh, kalau buat bisnes lagi untung...siapa yang berusaha lebih boleh naik rank...

    BalasPadam
  13. Dengan shaklee semuanya di hujung jari...banyak faedah bila jadi ahli shaklee...nabila jatuh cinta dengan shaklee sejak mengambil set slimming terus jadi ahli..

    BalasPadam
  14. Anda mampu mengubah Nasib hidup anda.. Bukan hnya berserah.. Group jutawan yang mampu menggapai 5 angka sebulan.. Ini bukan auta.. Ini Fakta..
    CARA MENDIDIK ANAK MENJADI ANAK SOLEH

    BalasPadam
  15. Segalanya dihujung jari.. dunia tanpa batasan kan.. nak apa saja order di alam maya saja. Tau2 dah sampai depan pintu kita.

    BalasPadam
  16. Salah 1 sbb sy suka shaklee: boleh dapat produk secara online! Tak perlu nak belek2 vitamin kat farmasi dahh

    CARA SHOPPING DI ASTRO

    BalasPadam
  17. Untung jadi ahli SHAKLEE. Boleh beli dengan harga istimewa. Kalu berbisnes kita dapat kepuasan dengan menolong orang lain mempertingkatkan kesihatan mereka.. Bila jadi Ahli dapat bonus setiap bulan. Pertengahan bulan orang lain dah pokai, kita dapat bonus. Horeyyy. Ada masa layari Aju@VitaSyopz blog di ajusyopz.blogspot.com

    BalasPadam
  18. memang berbaloi join shaklee...lebih2 lagi kalau berada di group support yang betul..dan tak perlu modal yang besar...yang penting kita lebih dekatkan diri dengan Allah

    Mengatasi Masalah Haid Tidak teratur

    BalasPadam
  19. seronok jadi ahli ni sebab kita boleh tentukan sendiri berapa banyak bonus yang kita mahu:)

    BalasPadam
  20. kini semuanya hanya dihujung jari..mudah sahaja kan!

    BalasPadam
  21. Join free membership lagi best. Laaagi banyak manfaat dan penjimatan :)

    BalasPadam

Kalau ada sebarang pandangan atau pertanyaan TERUTAMANYA TENTANG PRODUK SHAKLEE, tinggalkan aja dalam kotak yang tersedia ye..

^__^