Selasa, 9 Disember 2014

Kesihatan Kulit

Masalah Kulit, Jangan Sampai Terkena..!


1. PIGMENTASI
  • Juga dikenali sebagai noda hitam.
  • Lebih mudah didapati pada mereka yang aktif dengan aktiviti luar atau terdedah dengan cahaya matahari
  • Tindakan tidak memakai krim pelindung UV akan menambah kerosakan yang telah pun terjadi
  • Bagi mereka yang awal 20an, kehadiran pigmentasi di wajah mungkin tak begitu ketara TETAPI bila dah masuk 40an, pigmentasi memang tak dapat nak disembunyikan lagi...

Konsisten Yang Penting Ye..


2. KEDUTAN DI WAJAH
  • Masalah nie perlukan perhatian khusus terutamya pada mereka yang berkulit kering
  • Selalunya, kedutan akan muncul apabila kita dah masuk 35 tahun
  • Kita akan dapat lihat kedutan awal disekitar mata, mulut dan dahi
  • Pastikan krim pelembab sentiasa disapu...

3. STRECHMARK
  • Yang nie semua orang akan ada
  • Sekiranya berat badan bertambah secara berlebihan dalam waktu yang singkat, ia akan muncul
  • Terutamanya dibahagian lengan, payudara,punggung, perut dan paha
  • Puncanya kerana kulit meregang melebihi kemampuan elastiknya.

4. SELULIT
  • Merupakan lemak-lemak yang tertumpu dibahagian badan akibat daripada pertambahan berat badan dalam waktu singkat
  • Semasa berat badan bertambah, sel-sel lemak tidak lagi kendur tetapi menggumpal dan menjadi keras
  • Ia hanya dapat dihilangkan dengan bersukan dan bersenam serta memakan sayuran dan buah-buahan dengan banyak.

Skin Care Shaklee: Dalaman & Luaran




++++++++++++++++++++++++++++++


** These statements have not been evaluated by Food and Drug Administration.  These products are not intended to diagnose,  treat, cure, or prevent any disease. **


Untuk maklumat lanjut, hubungi Huda:

Nurul Huda Sobari
Id Shaklee: 1071145
Cell: 013-4806167, Wasap: 0134061610
Email: nhudas8575@gmail.com

11 ulasan:

  1. Esp memang sesuai untuk anda yang ingin tampil cantik luar mahupun dalam,

    Petua Melembabkan Kulit Kering Di Wajah Yang Patut Anda Ketahui

    BalasPadam
  2. Saya cuma minum esp je...itu pun dah nampak perubahan sikit sebab saya tak konsisten...tapi kalau saya konsisten mesti lagi nampak comelnya...hihi

    awas penggunaan puting kosong pada si manja

    BalasPadam
  3. Nabila dah mkn esp,vitamin c & vita e..memang terbaik..parut tiada lagi..kulit pon dh x sensitif

    BalasPadam
  4. ESP memang tak pernah susut dari stok saya...

    Merawat Keputihan

    BalasPadam
  5. Antara masalah yang paling ramai menghidapinya..hehe bersyukur dapat kenal Shaklee.. Makin jatuh cinta..

    keburukan dan kesan sampingan set kurus Shaklee

    BalasPadam
  6. Setiap hari makin jatuh cinta dengan shaklee :)

    BalasPadam
  7. yang bestnya ambil suplemen ni, bukan sahaja kulit wajah, malah seluruh tubuh..takde la kes muka putih tangan hitam eheheh

    BalasPadam
  8. Teruja nak cuba semua vitamin yg shaklee ada... memang best sgt kan?

    BalasPadam
  9. ESP memang best. Kulit makin glowing sejak amalkan ESP ni.
    Pengedar Shaklee Semenyih 

    BalasPadam

Kalau ada sebarang pandangan atau pertanyaan TERUTAMANYA TENTANG PRODUK SHAKLEE, tinggalkan aja dalam kotak yang tersedia ye..

^__^