Jumaat, 7 November 2014

Set Nak Cantik Jugak

Semua Nak Sihat..Semua Nak Cantik..


Zaman sekarang ni kan, kaum lelaki dan kaum wanita semuanya berebut-berebut nak cantik. Nak putihlah, nak glowing lah. Macam-macam! Termasuklah saya nie haa..ekekeke :P
Maka sebab itulah berlambak-lambak produk kecantikan di luar sana. Cuma kita kena pandai memilih yang mana selamat dan bersesuaian dengan kita. 

Ehh, disamping lambakan produk kecantikan, banyak juga ye pusat-pusat kecantikan di luar sana yang menawarkan pakej-pakej yang menarik. Antaranya, pakej pelangsingan dan suntikan. Sebut pasal suntikan, ada macam-maam jenis. Suntikan vitamin c, kolagen, placenta pun ada...ngeri la dengar cerita pasal suntikan nie

Tapi saya pilih cara paling selamat dan semulajadi. Sudah tentu la Shaklee. Always green gitu. 

Bagaimana Shaklee Dapat Membantu

Kita ada set yang selain dapat membantu menyihatkan tubuh badan, ia juga membantu memberikan kita aura kecantikan dengan syarat konsisten, konsisten dan konsisten. Antaranya ialah:-

  • Vitamin E Complex
  • Vitamin C
  • Vitamin B Complex



Antara Kebaikan Vitamin Ini Adalah:

Vitamin E Complex

- diperbuat dari minyak soya organik & minyak biji gandum yang membawa kepada anti penuaan, mengurangkan kedut dan parut, memulihkan tekstur kulit dan tona wajah
- anti oksida : membantu melawan radikal bebas
- mengurangkan sindrom pra haid dan menopous
- maklumat lanjut di sini

Vitamin C

- membantu membentuk kolagen secara perlahan-lahan
- menyihat dan mencerahkan kulit
- melambatkan penuaan
- menyekat pembentukan pigmen dan jeragat
- maklumat lanjut di sini

Vitamin B Complex

- mengurangkan rambut gugur
- mengurangkan kekusaman kulit
- mencegah rekahan bibir dan nafas berbau
- maklumat lanjut di sini

Kecantikan bermula dari dalam. Bila dalam cantik, luaran pun in sya Allah cantik. Dan pastikan PERANGAI, TINGKAH LAKU pun seiring juga ye.




***************************************..

Sekiranya anda ingin bertanyakan soalan boleh terus hubungi huda di alamat yang tertera ye. 


** These statements have not been evaluated by Food and Drug Administration.  These products are not intended to diagnose,  treat, cure, or prevent any disease. **

Untuk maklumat lanjut, hubungi Huda:
Nurul Huda Sobari
Id Shaklee: 1071145
Cell: 013-4806167
Fb: www.facebook.com/nurulhudasobari
Page: www.facebook.com/sihat&cantik
Email: nhudas8575@gmail.com


13 ulasan:

  1. Paling sayang Vit C & vit E tu

    BalasPadam
  2. Anda boleh amalkan pengambilan vitamin shaklee untuk cantik semula jadi tanpa ada unsur kimia didalamnya....cantik tanpa bahan kimia adalah meyihatkan ....jom grab set cantik shaklee...
    Dilema Anak Kurus Kering Dan Tak selera

    BalasPadam
  3. Buat apa nak cucuk tang sana cucuk tang sini.. amik je vita e & vita c tu sebiji sehari.. cukup mencantikkan luar dan dalam. Kalau x sabar sangat dgn kesannya, amik lagi sebiji buat masker. Kan lagi senang, selamat dan berkesan..

    BalasPadam
  4. Saya perasan kulit menjadi lebih halus setelah ambil vit c dan esp..hehe.buat masker smnggu sekali..

    BalasPadam
  5. Set kecantikan semulajadi.

    http://peminatvitamin.blogspot.com/2014/11/kenapa-mesti-energizing-soy-protein.html?m=0

    BalasPadam
  6. Set kulit cantik shaklee memang terbaik...

    BalasPadam
  7. Rugi sape yg xcuba lgi.mmg puas hati...

    BalasPadam
  8. Nak cantik , menarik n tertarik ..abiklaa set kecantikan Shaklee yer..
    jom baca: Cara Merawat Fibroid dan Cyst

    BalasPadam
  9. sejak mengamalkan Vit C banyak perubahan pada kulit muka saya

    BalasPadam
  10. Semua manfaat boleh dapat dapat cantik dapat sihat

    panduan memilih tadika

    BalasPadam

Kalau ada sebarang pandangan atau pertanyaan TERUTAMANYA TENTANG PRODUK SHAKLEE, tinggalkan aja dalam kotak yang tersedia ye..

^__^